פלח שוק 1.7.12

עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 1.7.12
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

[audio:/wp-content/uploads/2012/07/pelach-shuk-1.7.122.mp3|titles=pelach shuk 1.7.12]

הפרסומת האהובה של השבוע שעבר במדד הפרסומות האהובות של רדיו 'קול חי' היא הפרסומת של 'אגד-פלדהיים' – "מוטבע על הסידור שלך" שהופקה ע"י משרד הפרסום 'גל אורן BSD'. הפרסומת זכתה לקולם של 35% מקולות הגולשים. השבוע מתמודדות הפרסומות הבאות: "בזק – חידון שמירת הלשון יוצא לדרך"', "דואר ישראל – כסף בחזרה", "האגיס – פלוס", "טרקלין יאקב – לא צריך לגור בסלון", "כריות – לא תאמינו מה קורה בפנים", "מתיבתא עוז והדר – פשוט להבין את הגמרא" ו"פועלים משכנתאות – משכנתא שתפורה ליכולות שלכם". להצבעה לחצו כאן.

'תנובה' משיקה טעם חדש בסדרת 'יופלה': 'יופלה לבן מעודן עם פירות יבשים בתחתית'. מדובר ביוגורט BIO לבן עם תוספת צימוקים, אגוזים ומשמשים, ועשיר בסיבים תזונתיים. במחקר שנערך על ידי חברת 'טלסקר' באפריל האחרון הסכימו קרוב ל90% מהדיאטניות, כי יוגורט עם פירות יבשים הוא מקור לאנרגיה זמינה.

משרדי הפרסום 'גל אורן BSD' ו'מקאן אריקסון' חתמו על הסכם לרכישת מדיה, עבור לקוחות המחלקה החרדית של 'מקאן' שאין בהם משום ניגוד עניינים. אורן אלימלך, מנכ"ל 'גל אורן BSD' אמר כי הוא שמח ש'מקאן אריקסון' בחרה במשרדו לטפל ברכישת המדיה של לקוחותיהם והוסיף כי הוא בטוח שהמהלך יתרום להצלחת כלל הלקוחות".

'כללית' יוצאת במסע הסברה על אודות סכנת ההשמנה בקרב ילדים ובני נוער תחת סלוגן שהוא אות – האות ת"ו. האות מציגה את שלושת ה-ת'פים למניעת השמנה בקרב ילדים: תזונה, תנועה, תכנון. התכנית מלווה על ידי אירית פורז, התזונאית הראשית של 'שירותי בריאות כללית'.

קמפיין חדש לאלבום הבכורה של אבי גסנר. בתום ארבע שנות עבודה יצא לאור אלבום הבכורה של גסנר, כשמשה ואלי לאופר חתומים על כל הלחנים וברק בן צור אחראי על העיבודים. גסנר, סוכן ביטוח פנסיוני במקצועו, החל בעשור האחרון בשיעורי חזנות ופיתוח קול במכון הירושלמי לחזנות ומוסיקה ואת התוצאה, כך הוא אומר, ניתן לשמוע באלבום החדש.

'בנק פאג"י' קיים ערב חווייתי לעובדים באולמי "הדר דימול" ברמת גן. באירוע הוענקו תעודות לעובדים המצטיינים. מנכ"ל הבנק ינון שויקה ברך את העובדים והמשתתפים והציג את ההתקדמות הכספית של הבנק בשנים האחרונות.



0 תגובות